competition_info=""

logo

ŻYJ AKTYWNIE

Zrzucaj kilogramy na rolkach!

Jazda na rolkach ponownie wraca do łask. 

To doskonała metoda na dobrą zabawę, aktywne spędzanie wolnego czasu, ale także sposób na szybkie zrzucenie nadmiarowych kilogramów. W przypadku osoby ważącej około 55 kilogramów godzinna przejażdżka na rolkach pozwala spalić nawet 400 kalorii! Co robić, aby zmaksymalizować te odchudzające efekty? Na pewno nie zapominać o tym, by zabrać ze sobą plecak, w którym będzie woda lub napój izotoniczny!

Nic tak nie motywuje do wysiłku jak piękne gadżety do ćwiczeń. Dlatego plecak na wodę powinien być nie tylko wygodny, ale i gustowny. Podobnie jak bidon. Zaopatrz się też  w nowiutkie rolki w kolorze, który lubisz, a na pewno z przyjemnością będziesz wkładać je na kolejne treningi. Nie zapomnij o atrakcyjnych, ale i praktycznych dodatkach, zapewniających dodatkowe bezpieczeństwo: kasku i ochraniaczach na kolana lub łokcie. Co prawda tor rolkowy czy ulica to nie wybieg dla modelek, ale gdy czujesz się dobrze i atrakcyjnie, to masz więcej pozytywnej energii. Tym bardziej, że w słuchawkach usłyszysz swoją ulubioną energetyczną muzykę. Nogi same Cię poniosą.

Co najlepsze, nawet przejażdżka w spokojnym tempie, np. z przerwami na podziwianie widoków, pozwala spalić kalorie. Jeśli jednak zależy ci na szybkim zrzuceniu kilogramów, przyspiesz. Im energiczniej będziesz się przemieszczać, a także im dłużej będzie trwać twój trening, tym większe efekty zauważysz w niedługim czasie. Pamiętaj jednak, że im dłużej jeździsz, tym bardziej powinnaś się nawadniać, bo bez tego nie uzyskasz oczekiwanych efektów.  

Jazda na rolkach to nie tylko ćwiczenie aerobowe, ale i siłowe. Ruchy wykonywane podczas treningu pozwalają skutecznie wymodelować mięśnie nóg i pośladków. Jak to jeszcze bardziej zintensyfikować? Staraj się jechać po płaskiej powierzchni, tak abyś była zmuszona samodzielnie pracować nogami, bez pomocy naturalnego ułożenia terenu. Co więcej, możesz co jakiś czas delikatnie napisać mięśnie pupy i ud – w ten sposób połączysz dobroczynne właściwości kardio i ćwiczeń typu callanetics.

Dla extra wyrzeźbienia pośladków staraj się dużo skręcać w różne kierunki, a jeśli masz duże umiejętności jazdy, możesz także spróbować wykonać kilka figur, np. pochylać się do przodu i zginać nogi w kolanach. Nie zapomnij także o utrzymywaniu wyprostowanej pozycji ciała z głową mocno wyciągniętą do góry, by przy okazji popracowały twoje mięśnie brzucha.

Dla uzyskania ekspresowych i wyraźnych efektów kluczowa jest częstotliwość wykonywanych treningów. Gdy zależy ci na zrzuceniu większej liczby kilogramów, intensywna przejażdżka pięć razy w tygodniu będzie dobrym rozwiązaniem. Natomiast dla zachowania dobrej kondycji i lekkiego wysmuklenia wystarczające będą już dwa treningi tygodniowo.

Źródło: https://miumag.pl/fit/jazda-na-rolkach-ekspresowy-sposob-na-schudniecie-7151

 

  • TAGI: 
    • #ŻYJ AKTYWNIE
    • #ENERGIA
    • #ENERGY
    • #NATURA
    • #NATURAL
    • #LIFESTYLE
    • #STYL ŻYCIA
    • #TRENING
    • #SPORT
    • #AKTYWNOŚĆ
    • #ACTIVE
    • #FIT
    • #ROLKI
    • #KONDYCJA
    • #SYLWETKA
    • #ODCHUDZANIE
  • OCEŃ

REKLAMA

Zdjęcie reklamy
}