competition_info=""

logo

ŻYJ AKTYWNIE

Wiosenne aktywności. To są najlepsze propozycje ruchu na świeżym powietrzu!

Wiele osób nie może doczekać się wiosny, by wrócić po zimie do aktywności na świeżym powietrzu. Ciepłe i słoneczne dni zachęcają do ruszenia się z domu. A możliwości jest całe mnóstwo. Oto najpopularniejsze, których możesz bez przeszkód spróbować.

 

Na kółkach przez miasto

Jeśli tylko nie masz problemów z utrzymaniem równowagi i lubisz mknąć szybko, to włóż rolki i ruszaj w trasę. Jest to doskonały sposób na zrzucenie zbędnych kilogramów. W zależności od intensywności jazdy, w ciągu godziny można spalić od 300 do 800 kalorii! Do tego świetnie pracują uda i pośladki.

 

Bieg ku słońcu

Oczywiście biegać można przez cały rok, nawet zimą, ale jednak wiosenne słońce jest dużo bardziej kuszące niż mroźny wiatr. Warto biegać, bo regularne treningi potrafią dać spektakularne efekty!

 

Nawet do pracy i na spotkanie

Rower to świetny środek lokomocji. Tani w utrzymaniu, nie ma problemu z parkowaniem, zdrowy... Nie wspomnimy już o spalaniu kalorii i o pracy niemalże wszystkich mięśni!

 

Spacer krótsze i dłuższe

Można wybrać się na przechadzkę na kilka kilometrów i podziwiać przyrodę oraz korzystać ze słońca. Warto zabrać ze sobą kije. Nordic walking rozwija siłę, wzmacnia ramiona, nie obciąża stawów, poprawia kondycję i spala więcej kalorii niż przy zwykłym chodzeniu.

 

Siłownia, gdzie niekoniecznie pachnie potem...

Jak grzyby po deszczu wyrosły liczne plenerowe siłownie. Na pewno bez problemu znajdziesz takie miejsce. Trening na świeżym powietrzu przyniesie więcej korzyści, niż ten w pomieszczeniu. Takie ćwiczenia, oprócz spalonych kalorii, poprawią krążenie krwi, a także poprawią kondycję.

 

https://www.milionkobiet.pl/zdrowie/zdrowie-fitness/wiosenne-aktywnosci-jaki-sport-zaczac-uprawiac,22476,1,a.html

  • OCEŃ

REKLAMA

Zdjęcie reklamy
}