competition_info=""

logo

ŻYJ AKTYWNIE

Walka o płaski brzuch!

Lato już o krok, a znad paska lekko coś wystaje. Jest jeszcze szansa, żeby pozbyć się ,,brzuszka". Trzeba zacząć jednak już teraz. 

70 procent sukcesu, czyli osiągnięcia płaskiego brzucha, jest dieta. Jednym jej przestrzeganie przychodzi łatwiej, innym trudniej, ale jeśli chcemy mieć sprzymierzeńca w gubieniu tłuszczu z okolic brzucha, trzeba się zmusić do przestrzegania pewnych zasad.

Po pierwsze musimy pamiętać o regularnych posiłkach (nie przekąskach) w ciągu dnia. Nie można doprowadzić do stanu  kilkugodzinnego głodu lub nadmiernego przejedzenia. Śniadanie jest absolutnie kluczowe. Metabolizm musi dostać porządnego kopniaka na rozpęd, ale to nie znaczy, że mamy jeść tłusto, niezdrowo i bez ograniczeń, bo osiągnięmy zupełnie inny efekt. 

Warto też pamiętać, że w sytuacjach, gdy nie możemy sobie pozwolić na pełnowartościowy posiłek w ciągu dnia, można pozwolić sobie na przekąskę, ale... jest jedno wielkie ALE. Zamiast zapychać się czekoladą, lepiej wybrać orzechy, migdały, mieszankę bakaliową, serek wiejski lub ciemne pieczywo z ziołami. 

Drugim sprzymierzeńcem w walce o płaski brzuch jest trening. Niekoniecznie katowanie się dodatkowymi seriami na brzuch, ale postawienie na ćwiczenia cardio i interwałowe. Bieganie, pływanie, jazda na rolkach i inne. O treningu mięśni jednak zapomnieć też nie można i po pewnej wprawie warto robić ćwiczenia nawet 4 razy w tygodniu, bo  ta partia ciała bardzo szybko się regeneruje.

Źródło: http://wiem-co-jem.pl/piekny-brzuch-na-lato-co-jesc-jak-cwiczyc/

  • TAGI: 
    • #ŻYJ AKTYWNIE
    • #ENERGIA
    • #ENERGY
    • #NATURA
    • #NATURAL
    • #LIFESTYLE
    • #STYL ŻYCIA
    • #TRENING
    • #SPORT
    • #AKTYWNOŚĆ
    • #ACTIVE
    • #FIT
    • #BRZUCH
    • #PŁASKI BRZUCH
    • #DIETA
    • #MOTYWACJA
    • #ĆWICZENIA
  • OCEŃ

REKLAMA

Zdjęcie reklamy
}