competition_info=""

logo

ŻYJ AKTYWNIE

Polub poniedziałki!

Po fajnym weekendzie nie musi następować koszmarny poniedziałek. Są sposoby, żeby był udany!
 

Nastrój
Poniedziałek jest do bani, bo w to uwierzyłaś. Przeprogramuj się. Stwórz jakąś nową poniedziałkową tradycję. Na przykład - umawiasz się na pyszny (i trochę kaloryczny, ale w końcu to raz w tygodniu) lunch z przyjaciółką. Będziesz miała na co czekać i wstaniesz rano w lepszym nastroju.


Sen
Jesteś niewyspana, przez weekend zakłóciłaś swój rytm. Teraz przeżywasz coś w rodzaju jet-lagu. Nie śpij w weekendy dłużej niż normalnie. A w poniedziałek, zaraz po przebudzeniu, rozsuń szeroko zasłony i wpuść do pokoju światło słoneczne: światło hamuje wydzielanie hormonu snu – melatoniny.


Odporność
Przegięłaś w weekend z czerwonym winem, a to powoduje obniżenie zdolności organizmu do walki z infekcjami. Ogranicz ilość drinków w ciągu jednego wieczoru do trzech, wypijanych mniej więcej co godzinę.


Serce
Na samą myśl o pracy odczuwasz stres. Możesz mieć podwyższone ciśnienie krwi, co jest jedną z przyczyn, dla których w poniedziałki odnotowuje się najwięcej zawałów serca. 5 minut ćwiczeń oddechowych Cię zrelaksuje.


Mięśnie
Wszystko Cię boli. W weekend, po całym tygodniu niećwiczenia, postanowiłaś dać sobie w kość. Zacznij dzień od jogi, a następnie wypij szklankę soku żurawinowego, który łagodzi stany zapalne.

Źródło: https://www.womenshealth.pl/zdrowie/Syndrom-poniedzialku-jak-go-pokonac,9324,1

  • TAGI: 
    • #ŻYJ AKTYWNIE
    • #ENERGIA
    • #ENERGY
    • #NATURA
    • #NATURAL
    • #LIFESTYLE
    • #STYL ŻYCIA
    • #TRENING
    • #SPORT
    • #AKTYWNOŚĆ
    • #ACTIVE
    • #FIT
    • #NASTRÓJ
    • #MOTYWACJA
    • #INSPIRACJA
    • #NASTRÓJ
    • #SEN
    • #ODPORNOŚĆ
  • OCEŃ

REKLAMA

Zdjęcie reklamy
}