competition_info=""

logo

ŻYJ AKTYWNIE

Jak nie dopuścić do odwodnienia?

Wszędzie słychać, że trzeba pić więcej wody. No tak, ale po czym poznać, że pijesz jej za mało? Są objawy, które mogą zasugerować, że nie wyrabiasz zalecanej normy.


Objawy odwodnienia - ciało ostrzega Cię przed odwodnieniem, gdy...
1. Nie płaczesz na „Pamiętniku”
Suche oczy nie znaczą, że jesteś gruboskórna. Łzy to woda, więc gdy jej brakuje, ciało oszczędza ją, gdzie tylko może.

2. Spędzasz więcej czasu w toalecie
Zaparcia również mogą być oznaką odwodnienia, ponieważ w tym czasie w kale jest mniej wody niż przepisowe 75%.

3. Ciągle wyglądasz na zirytowaną
Do wahań nastroju dochodzą bóle głowy i problemy z koncentracją. Nie ma opcji, żebyś wtedy wyglądała na szczęśliwą.

4. Łapią Cię skurcze
Ta bolesna przypadłość jest najczęstsza po tym, jak wraz z potem pozbędziesz się elektrolitów, zwłaszcza sodu.

5. Masz czoło Gordona Ramsaya
Bez wody skóra traci elastyczność i marszczy się. W redakcji zastanawiamy się, od kiedy Ramsay nie pił wody. Od roku?

A co jeśli nie przepadasz za smakiem wody? Znamy kilka innych, skutecznych sposobów na nawodnienie organizmu. Na dobry początek przyjrzyj się liście warzyw i owoców, które zawierają najwięcej wody. Możesz także wypróbować wody smakowe lub lemoniady. Pij na zdrowie!

Źródło: https://www.womenshealth.pl/zdrowie/Czy-powinnas-wiecej-pic-oznaki-odwodnienia-organizmu,8293,1

  • TAGI: 
    • #ŻYJ AKTYWNIE
    • #ENERGIA
    • #ENERGY
    • #NATURA
    • #NATURAL
    • #LIFESTYLE
    • #STYL ŻYCIA
    • #TRENING
    • #SPORT
    • #AKTYWNOŚĆ
    • #ACTIVE
    • #FIT
    • #ODWODNIENIE
    • #ZDROWIE
  • OCEŃ

REKLAMA

Zdjęcie reklamy
}