competition_info=""

logo

ŻYJ AKTYWNIE

Gadżety dodające energii

Nic tak nie motywuje do treningu jak piękne gadżety. Wybierz akcesoria, dzięki którym twój trening nie tylko sprawi ci większą przyjemność, ale także nabierze blasku i stylu.

Apetycznie jędrne, delikatnie umięśnione ciało seksownej atletki to najlepsza letnia stylizacja. Jeśli chcesz osiągnąć wymarzony cel - zacznij ćwiczyć już teraz, a za kilka tygodni będziesz mogła poszczycić się smuklejszą sylwetką. Jeśli brakuje ci motywacji do regularnego ruchu, zadbaj o treningową oprawę: wskocz w szykowne retro rolki, wyposaż rower w uroczy koszyczek, skuś się na słodkie różowe hantle lub zabierz ze sobą elegancki bidon z brokatem.

Aby sport, niezależnie od rodzaju aktywności, był bezpieczny, skuteczny i przyjemny, należy systematycznie uzupełniać poziom płynów. I tak, najlepiej już na dwie godziny przed wysiłkiem fizycznym wypić 1-2 szklanki wody, a tuż przed samymi ćwiczeniami sięgnąć po kolejną szklankę. Z kolei w trakcie treningu powinno przyjmować się 250 ml płynów co 15-20 minut. Warto zaopatrzyć się w stylowy bidon, który nie pozwoli zapomnieć o regularnym nawadnianiu nawet podczas bardzo angażującego treningu.

Pamiętaj jednak, że nawet jedno okrążenie okolicznego parku bez konieczności zatrzymania może być twoim pierwszym wielkim sukcesem. Kiedy poczujesz się pewniej, powoli zwiększaj dystans, dostosowując go do swojej stale poprawiającej się wydolności. Marzysz o wystąpieniu w półmaratonie lub nawet maratonie? Daj sobie czas! Zacznij od kilku krótszych biegów na 5 lub 10 kilometrów i dopiero potem pomyśl o podejściu do swoich pierwszych 21 czy 42 kilometrach. Pij dużo wody, dzięki czemu Twój organizm będzie miał więcej energii i będzie gotowy na kolejne wyzwania.

Jeśli jesteś gotowa na poważniejsze próby, to postaw na wjeżdżanie rowerem pod górkę. To gwarancja doskonałych efektów wyszczuplających, bo działa zwłaszcza na wysmuklenie i wzmocnienie pośladków oraz bioder. Dla jeszcze szybszych rezultatów pedałuj z całych sił, aż poczujesz jak twoje uda dosłownie płoną. Warto się poświęcić, gdyż niedługo później zauważysz znaczące zmniejszenie obwodu na całej długości nóg.

Inna opcja to jazda po płaskiej powierzchni, tak abyś była zmuszona samodzielnie pracować nogami, bez pomocy naturalnego ułożenia terenu. Co więcej, możesz co jakiś czas delikatnie napisać mięśnie pupy i ud – w ten sposób połączysz dobroczynne właściwości kardio i ćwiczeń typu callanetics.

Przy tych wszystkich sportowych szaleństwach pamiętaj o zadbaniu o swoją kobiecość. Stanik powinien chronić biust podczas ćwiczeń wcale nie oznacza, że musisz pozbawić się kobiecości, nosząc bezkształtne fasony. Wybieraj te o delikatnie modelowanych miseczkach albo z materiałem zebranym na wysokości mostka. Neonowy model biustonosza może też zalotnie wystawać spod luźnej, mocno wyciętej koszulki.

 

Źródło: https://miumag.pl/fit/10-fit-gadzetow-ktore-zmotywuja-do-wiosennego-tren-7153

  • TAGI: 
    • #ŻYJ AKTYWNIE
    • #ENERGIA
    • #ENERGY
    • #NATURA
    • #NATURAL
    • #LIFESTYLE
    • #STYL ŻYCIA
    • #TRENING
    • #SPORT
    • #AKTYWNOŚĆ
    • #ACTIVE
    • #FIT
    • #GADŻETY
    • #MODA
    • #STYL
  • OCEŃ

REKLAMA

Zdjęcie reklamy
}