competition_info=""

logo

ŻYJ AKTYWNIE

Co zamiast wody?

Musisz nawadniać swój organizm, nawet jeśli nie trenujesz intensywnie. Woda Ci nie smakuje? Rozumiemy, nie każdy musi za nią przepadać. O to, jakie masz jeszcze opcje, zapytaliśmy dietetyczkę.

„Picie wody o średniej zawartości minerałów to najlepsze i najbardziej naturalne rozwiązanie – mówi dietetyczka Paulina Szczechowicz. – Może przekonasz się do niej, jeśli urozmaicisz jej smak plastrami cytryny lub pomarańczy albo malinami i truskawkami?”.

Jeżeli woda z owocami to ciągle za mało, rozwiązania możesz szukać w zielonej oraz białej herbacie. Zielona herbata ma w sobie także sporą dawkę kofeiny, więc doda Ci energii. Oprócz tego zawiera antyoksydanty, które zwalczają wolne rodniki – paskudy odpowiedzialne za proces starzenia się organizmu. Herbata smakuje lepiej od wody, ale pamiętaj, że nie zawiera tyle magnezu oraz wapnia.

Pod pewnymi warunkami korzystne mogą być również soki. „Oczywiście nie w ilości 1,5 litra dziennie – zastrzega Szczechowicz. – Bo mimo zawartości witamin, często mają w sobie dużo cukru i są źródłem sporej ilości kalorii”.

Co do napojów izotonicznych, ich stosowanie ma sens przy intensywnym treningu.

Źródło: https://www.womenshealth.pl/zdrowie/Nawadnianie-organizmu-podczas-treningu-co-zamiast-wody,8419,1

  • TAGI: 
    • #ŻYJ AKTYWNIE
    • #ENERGIA
    • #ENERGY
    • #NATURA
    • #NATURAL
    • #LIFESTYLE
    • #STYL ŻYCIA
    • #TRENING
    • #SPORT
    • #AKTYWNOŚĆ
    • #ACTIVE
    • #FIT
    • #NAWODNIENIE
    • #KOFEINA
    • #SOKI
    • #HERBATA
  • OCEŃ

REKLAMA

Zdjęcie reklamy
}