competition_info=""

logo

ŻYJ AKTYWNIE

Biegaj wiosną, by jesienią być w wielkiej formie!

Wiosna to najlepsza pora roku dla biegacza. Oczywiście ładna wiosna, z ładną i przyjemną pogodą, a nie mokra i chłodna. Idealna na pomyślenie o jesieni, a dokładnie o jesiennych startach. Czas się do nich przygotowywać.

 

Buduj szybkość i siłę
Wiosną po miesiącach spędzonych w halach, siłowniach, zamkniętych obiektach, warto jak najszybciej wyjść na świeże powietrze i zacząć treningi. To dobry czas, by budować podstawową siłę i szybkość biegową. Wtedy łatwiej będzie z sukcesami startować jesienią.

 

Dbaj o dietę

Treningi to jednak wcale nie jest wszystko. Musisz pamiętać o odpowiednich butach biegowych oraz odżywianiu. Na szczęście wiosną łatwo o świeże warzywa, a te w połączeniu np. ze świeżym twarożkiem to rarytas.

 

Nie zapomnij o brzuchu
Wiosna to czas powrotu do dobrej sylwetki. Do diety i treningów dorzuć więc ćwiczenia na płask brzuch. Popularna 6 Weidera przyspieszy powrót do formy, ale pamiętaj, że podstawą pozostają ćwiczenia aerobowe, więc np. bieganie.

 

http://jak-biegac.pl/wiosenne-bieganie-czyli-trenujemy-na-zewnatrz

  • TAGI: 
    • #ŻYJ AKTYWNIE
    • #ENERGIA
    • #ENERGY
    • #NATURA
    • #NATURAL
    • #LIFESTYLE
    • #STYL ŻYCIA
    • #TRENING
    • #SPORT
    • #AKTYWNOŚĆ
    • #ACTIVE
    • #FIT
  • OCEŃ

REKLAMA

Zdjęcie reklamy
}