competition_info=""

logo

ŻYJ AKTYWNIE

Bądź w formie na wakacje!

Wakacje nadciągają wielkimi krokami, sezon urlopowy jest już u progu, a Twoje ciało nie wygląda tak, by z pewnością siebie prezentować się w stroju kąpielowym. Jeszcze możesz to zmienić. 

W lipcu możesz zgubić 4 kg, a do końca sierpnia nawet 8! Dieta z przewagą świeżych warzyw i owoców (około 1400 kcal) w połączeniu z ćwiczeniami spowoduje, że lata nie będziesz wspominała jako koszmaru, a gdy przyciągniesz wzrok kogoś na plaży, to nie będziesz zastanawiał się, gdzie masz plamę...

Po pierwsze, by osiągnąć efekty, jedz dużo świeżych owoców i warzyw, które latem najwięcej witamin i składników mineralnych. Nie tylko schudniesz, ale poprawisz wygląd cery i włosów.

Po drugie postaw na nabiał. Wybieraj fermentowane produkty mleczne: jogurt, kefir, maślankę. Przy okazji poprawy przewodu pokarmowego ugszą Ci pragnienie. 

Nie zapominaj o podstawie każdej diety, czyli: lepiej zjeść 4-5 małych posiłków niż 2-3 duże. Przemiana materii działa lepiej w tym pierwszym przypadku.

Przy tym pamiętaj o porach jedzenia. Organizm zaprogramowany na stałe godziny jedzenia będzie na bieżąco spalał energię i nie odkładał jej np. w postaci brzusznej oponki. 

Oczywiście odstaw słodycze. Nie tylko czekoladę, ale też soki, jogurty owocowe i słodkie napoje. Zamiast słodkości postaw na pikanterię. Przyprawiaj potrawy, ale nie solą, a chili, pieprzem i imbirem. Twój metabolizm ruszy z kopyta. 

I na koniec. 2 litry wody mineralnej i zielona herbata tak, a alkohol i kawa nie. Odstawisz procenty i małą czarną, a znikną obrzęki, a woda nie zostanie zatrzymana w organizmie.

Źródło: https://polki.pl/dieta-i-fitness/odchudzanie,dieta-na-wakacje-7-rad-jak-schudnac,10029459,artykul.html

  • OCEŃ

REKLAMA

Zdjęcie reklamy
}