competition_info=""

logo

Z ŻYCIA GWIAZD

Inspiracje od Sylwii Szostak!

Sylwia Szostak dla wielu z Was jest inspiracją i motywacją do treningów. Fotomodelka, trener personalny, propagatorka zdrowego trybu życia w rozmowie z Fitlifestyle.pl zdradziła kilka szczegółów ze swojego życia, treningów i menu. 

Sylwia nie od razu miała idealną i wymarzoną sylwetkę. Nie ukrywa jednak, że po latach doświadczeń i dochodzenia do swojego celu, chociaż nie ma uniwersalnej rady, to ma kilka wskazówek dla wszystkich, którzy chcą osiągnąć wymarzone ciało. - Na wymarzoną sylwetkę nie ma uniwersalnej rady. W moim przypadku to ciężka praca, oraz stworzenie warunków dla ciała, które pozwolą mu się rozwijać. Mam na myśli odpowiedni system treningowy i żywienie. Mój staż treningowy jest kilkuletni, na początku popełniałam wiele błędów, z których nie zdawałam sobie sprawy. Teraz ten czas zupełnie inaczej bym wykorzystała, ale człowiek uczy się na błędach Największy progress zrobiłam w przeciągu ostatnich 7 miesięcy. Bardzo dużo wiedzy chłonę też na co dzień od męża, trenera Akopa Szostaka i to on uświadomił mi jak ważna jest dieta, kiedy myślimy o poważnych efektach - powiedziała trenerka.

Żona trenera Akopa Szostaka przyznała, że fitnessowego bakcyla połknęła przed poznaniem męża, ale związek z taką osobą, jak jej partner, ułatwia pewne rzeczy. Chociażby tak ważną w tym wszystkim dietę. - Jest też łatwiej ze względu na żywienie, kiedy jemy to samo i nigdy w naszej kuchni nie znajdzie się świństw, które zazwyczaj ludzie podjadają psując swoją dietę. Mam 5 posiłków zaplanowanych na dzień. 
Pierwszy posiłek to zazwyczaj 50 g płatków owsianych górskich, z odrobina migdałów, orzechów, z jedna miarka białka (isolat Olimp obecnie) + czasem owoc, wszystko zalewam wrzątkiem. 
2, 3, 4, 5 posiłek zależnie od kombinacji. Zazwyczaj jeden z nich to np. w formie węglowodanów: 1/2 torebki ryżu brązowego, bataty 180 g, czy makaron razowy 90 g. Do tego zawsze porcja warzyw, w formie białka: mięso drobiowe 90 g, ryba np. tuńczyk- puszka (w sosie własnym). Urozmaicam dodatkami i przyprawami bez cukru, jego pochodnych i konserwantów itp. Dziennie spożywam do tego w 3 posiłkami po 10 ml oliwy z oliwek (dodawanej po zrobieniu jedzenia!) - zdradziła Sylwia, która dodała, że na różnych etapach treningów stosuje różne suplementy. Stawia na bcaa, carbo, kreatynę i białko, a jednocześnie ubolewa, że wiele kobiet ma złe pojęcie o suplementach i dlatego się ich boi. 

Szostak przyznała, że trenuje 4-5 razy w tygodniu na siłowni (co 2 dni brzuch), a w wolne dni stara się być aktywna, chociaż nie zapomina o całkowitej regeneracji. 

Źródło:  http://www.fitlifestyle.pl/2014/04/fit-coffee-talk-wywiad-z-sylwia-nawrat.html

fot. Kitana Beker

  • TAGI: 
    • #Z ŻYCIA GWIAZD
    • #ENERGIA
    • #ENERGY
    • #NATURA
    • #NATURAL
    • #CELEBRYCI
    • #FIT
    • #FITINFLUENCER
    • #GWIAZDY
    • #SYLWIA SZOSTAK
    • #INSPIRACJA
    • #MOTYWACJA
    • #ĆWICZENIA
    • #SYLWETKA
    • #DIETA
  • OCEŃ

REKLAMA

Zdjęcie reklamy
}