competition_info=""

logo

NEWSY

Wojownicy zagrali dla Aleksa. Team MMA lepszy od bokserów

W rozegranym w sobotę (2 czerwca) w Gorzowie meczu charytatywnym reprezentacja zawodników MMA pokonała 1:0 zespół złożony z bokserów. W zwycięskiej drużynie zagrał m.in. Akop Szostak, który właśnie podpisał umowę na walkę w KSW. Największym zwycięzcą całego spotkania był jednak Aleks.

Aleks to 14-letni chłopak, który miał złośliwego guza kości piszczelowej osteosarcoma z patologicznym złamaniem kości. Nogi nie udało się uratować. - Teraz potrzebuje specjalistycznej protezy, która ułatwi mu codzienne funkcjonowanie. Postanowiliśmy podjąć wyzwanie i zorganizować specjalną zbiórkę, dzięki której taka proteza trafi do Aleksa. W całą akcję włączyli się nasi ambasadorzy z Michałem Materlą na czele. Organizowany przez nas w Gorzowie mecz będzie naprawdę dużym wydarzeniem - mówił przed meczem Marek Kopyść - Prezes Fundacji Cancer Fighters.

W gronie tych, którzy pojawili się w Gorzowie byli chociażby Artur Szpilka, Mariusz Wach, Mamed Chalidow, Jan Błachowicz, czy Marcin Różalski oraz wspomniany Akop Szostak, który aktywnie wspiera fundację. Przypomnijmy, że nowy zawodnik w KSW już wcześniej zapowiedział, że właśnie na konto fundacji przeleje swoje pierwsze pieniądze otrzymane za walkę od KSW. 

Póki co Akop pojawił się na murawie i po meczu mógł cieszyć się ze zwycięstwa fighterów z MMA. Gola na wagę wygranej 1:0 zdobył Anzor Azhiev.

Cancer Fighters to fundacja, która wspiera dzieci walczące z rakiem. Podopieczni nazywani są „Wojownikami”, a do zrealizowania mają dwa zadania: walczyć i pokonać chorobę. Głównym celem fundacji Cancer Fighters jest motywowanie dzieci do walki z chorobą i pokazanie im, że diagnoza to nie wyrok, tylko impuls do zaprezentowania swojej wewnętrznej siły. Fundacja organizuje profesjonalne sesje zdjęciowe dla pacjentów oddziałów onkologicznych, które pokazują ich siłę w walce z chorobą, zaprasza do kliniki osoby, które swoją ciężką pracą dochodzą do osiągnięcia zamierzonego celu.

  • OCEŃ

REKLAMA

Zdjęcie reklamy
}